افزایش کارایی وسایل نقلیه با نصب ردیاب جی پی اس!

زندگی کردن در دنیای مدرن تکنولوژی برای ما فرصت های زیادی میدهد. نرم افزارهای ردیابی و نظارت دستگاه  چیز جدیدی برای بسیاری از مردم نیست.

در حقیقت اکثر تجاران و رانندگان شخصی دیگر وقت خود را با استفاده از نقشه های کاغذی برای راه یابی سفر هدر نمیدهند. دلایل این امر متفاوت است، برای مثال والدین ممکن است که بخواهند که کودکان خود را ردیابی و کنترل کنند تا مطمئن شوند که آنها امن هستند. در همین حال ممکن است شرکت های بزرگ و کوچک از نرم افزارهای ردیابی برای کنترل فعالیت و زمان کارکنان خود استفاده نمایند.

پیشنهادی: بیشتربدانیم ، ازکجا ردیاب بخریم؟ 

رد یاب چی پی اس - نصب جی پی اس - افزایش کارایی وسایل نقلیه با نصب جی پی اس! - ردیاب برتر
رد یاب جی پی اس

13 مارس 2018 وزارت اطلاعات فناوری مسکو (DIT) خودکار سازی و اعزام مدیریت 22000 وسایل نقلیه شهری در سراسر شهر از فناوری IoT) Internet of Things) استفاده کرده است. این سیستم که از سنسورهای ورودی استفاده میکند با استفاده از مکان ماهواره ای و انتقال سلولی، میزان تلفات و جرایم خودرو تقریبا به صفر کاهش داده است، و شهرداری گزارش داده است که تقریبا 162000 دلار با کاهش مصرف سوخت صرفه جویی کرده است.

این راه حل موقعیت و حرکت هر وسیله ای از ماشین های جاروب و ماشین های برف روب تا ماشین های آشغال و ماشین های تانکر آب را ردیابی میکند. از این راه تکنولوژی داده های اطلاعاتی مورد نیاز به درک را میگیرد تا سرعت، مصرف سوخت و چگونه هر وسیله به کار گرفته شده است.

 

پشنهادی : بیشتربخوانید ، ۱۰ نکته ردیاب خوب و باکیفیت که حتما باید قبل از ردیاب به آن توجه داشت …!

 

داده های جمع آوری شده از هر وسیله قادر میسازد تا اعزام روزانه کامیونها و وسایل نقیله دیگر شهرها براساس پیش بینی آب و هوا و ثبت سوابق وسایل نقلیه انجام شود.

رد یاب چی پی اس - نصب جی پی اس - افزایش کارایی وسایل نقلیه با نصب جی پی اس! - ردیاب برتر - How GPS Works
کار کرد جی پی اس

به گفته آندری بلوزرووف، مشاور استراتژی و نوآوری CIO Artem Ermolaev ,مسکو، سیستم می تواند بهترین مسیر و الگوی حرکت برای هر وسیله نقلیه را هر روز بر اساس آن جزئیات محاسبه کند. همچنین بر اساس داده های سنسور، هنگامی که وسیله نیاز به بررسی ، نگهداری یا تعمیر دارد را میتواند تعین کند و این کار باعث جلوگیری از خرابکاری در شهر میشود.

DIT  طی شش سال گذشته راهکارهای مبتنی بر فناوری را برای این شهر توسعه داده است. سالانه حدود 300 پروژه جدید را راه اندازی می کند که هدف آن ارائه خدمات مانند پرونده های پزشکی الکترونیکی، Wi-Fi در سراسر شهر و تله متری برای مسکن و امکانات عمومی است.

بلوزرووف می گوید: “ایده اولیه پروژه این بود که تا حد امکان فرایند (اعزام وسیله نقلیه را به حداکثر ممکن برساند)”. این حوزه می خواست بداند چگونه هر وسیله نقلیه کار می کند (به عنوان مثال استفاده از سوخت و درجه حرارت موتور) و همچنین میزان کار یک وسیله نقلیه و راننده می تواند در یک روز انجام شود.

پربازدیدترین پست آبانماه 97جدیدترین لیست قیمت روز  ردیاب سال ۹۷

ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی | پشتیبانی آنلاین و 24ساعته وسیله ,نقلیه ,داده ,استفاده ,ردیاب ,وسایل ,وسایل نقلیه ,وسیله نقلیه , ردیاب ,مصرف سوخت ,افزارهای ردیابی ,کارایی وسایل نقلیه ,افزایش کارایی و منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کافه فایل مدرسه کارافرینان آموزش دکوراسیون داخلی منزل و محل کار دانلود آهنگ جدید پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود کده