ردیاب خودرو آهنربایی GP023 A ردیاب برتر جدیدترین ردیاب خودرویی مخفی و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیمکشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند تا یک یا چندماه بصورت آنلاین یا آفلاین از آن استفاده نمود. ردیاب خودرو آهنربایی GP023 A دارای ویژگی های پیشرفته و ساختار محکم و قوی با عمر باتری طولانی مدت بوده که با استفاده از GPS و  LBS موقعیت دقیق خود را ارسال می نماید.

 

پیشنهادی : بیشتربخوانید ، ۱۰ نکته مهم برای یک ردیاب خوب و باکیفیت که باید به آن توجه داشت؟

 

با استفاده از ردیاب خودرو آهنربایی GP023 A  می توان بصورت آنلاین مسیر در حال حرکت  و تمام مسیرهای قبلی خودرو ازجمله محل هایی که خودرو پارک بوده را کنترل کرد. ردیاب خودرو آهنربایی GP023 A  ضدآب بوده و در سخت ترین شرایط نیز به کارخود ادمه می دهد. این ردیاب دارای باطری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر  بوده و این قابلیت رو به شما میدهد که تا یکماه بصورت آنلاین (با روزی دوساعت ردیابی) از آن به بهترین نحو برای کنترل کامل وسایل نقلیه و یا ناوگان فردی استفاده نمود.

ردیاب خودرو آهنربایی GP023 A دارای آهنربای بسیار قوی  جهت نصب آسان بوده بطوریکه خیلی سخت جدا می شود (درصورت کنده شدن دستگاه و یا افتادن آن به شما آلارم میدهد. ) و با داشتن میکروفن (شنود) داخلی می تواند کنترل و نظارت صوتی داشته باشد. از این ردیاب آهنربایی استفاده های زیادی میشود ازجمله کنترل نامحسوس خودرو ، اجاره خودرو، شرایط خودرو ، کشتی و قایق موتوری ، کانتینرها ، ترانزیت و اموالی که به آنها دسترسی ندارید استفاده نمایید.

 

پیشنهادی : بیشتربخوانید ، کاملترین و باکیفیت ترین ردیاب خودرو را ازکجا تهیه کنیم؟


ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی | پشتیبانی آنلاین و 24ساعته ردیاب ,خودرو ,آهنربایی ,استفاده ,gp023 ,کنترل ,ردیاب خودرو ,خودرو آهنربایی ,آهنربایی gp023 ,پیشنهادی   بیشتربخوانید ,نمود ردیاب ,ردیاب خودرو آهنربا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فریاد فروشگاه ظروف پت پروژه های سئو تلرو تخفیف ایذه چت|انزان چت|حورا چت|چت انزان|چت ایذه Me-justme بهترین دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی حرفه ای